П`ятниця, 2019-10-18, 9:42 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Рівненської ЗОШ №24

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

3:43 PM
Застосування інноваційних освітніх технологій в організації навчально-виховного процесу в інклюзивних класах

На базі Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 19 листопада  2015 року відбулося друге  засідання методичного об’єднання учителів та асистентів учителів, які працюють в інклюзивних класах, на якому обговорювали тему «Застосування інноваційних освітніх технологій в організації навчально-виховного процесу в інклюзивних класах».

На засіданні були присутні заступник завідувача КУ «Рівненський міський методичний кабінет» Пучко Т.А., яка ознайомила з метою та завданнями роботи методичного об’єднання, озвучила мотиваційні аспекти проведення зустрічі.

Дмитренко Галина Олександрівна, голова методичного об'єднання вчителів інклюзивних класів міста, вмотивувала актуальність засідання та Доманська Людмила Володимирівна, практичний психолог ЗОШ №24, провела психологічний практикум «Створення емоційного настрою».

Практична частина засідання передбачала візит у творчі лабораторії вчителів, які працюють у класах з інклюзивною формою навчання:

  1. Урок навчання грамоти (читання) в 1-А класі з теми: «Закріплення звукових значень букви «ес». Блащук Наталія Казимирівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.

  1. Година спілкування у 3-В класі з теми: «Будь природі другом». Царук Мирослава Володимирівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.

У рамках  методичної  скарбнички було обговорено наступні питання:

  1. Корекція розвитку дітей з особливими освітніми потребами засобами гудзикотерапії. Штиль Світлана Юріїівна, вчитель-дифектолог, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист РНРЦ «Особлива дитина».
  2. Використання ритмічних пауз на уроках в інклюзивних класах. Воробей Ніна Олексіївна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист РНРЦ «Особлива дитина».
  3. Практичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі. Гаврильчик Жанна Олександрівна, практичний психолог ЗОШ №8.

Усі присутні отримали важливі поради, настанови та  побачили цікаві форми роботи і навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 

 

Переглядів: 210 | Додав: Olga | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30